Pobierz aplikację
apple app store google play store

Pakiet Mieszkańca

FAQ


W przypadku utraty Karty należy zalogować się̨ na swoje konto i zablokować zagubioną Kartę. Następnie należy udać się do Urzędu Gminy Starogard Gdański, do Biura Podawczego i złożyć wniosek o wydanie duplikatu Karty. Duplikat kosztuje 10 zł.
W celu uzyskania Karty należy złożyć wypełniony, kompletny i czytelny wniosek o Pakiet Mieszkańca w wersji elektronicznej w aplikacji mobilnej, na stronie internetowej https://mojagminastarogard.pl w zakładce "załóż konto" lub osobiście w Biurze Podawczym, Bibliotece Publicznej w Kokoszkowach, Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu Grodzisko Owidz.
Szczegóły dot. punktów obsługi znajdują się w zakładce Punkty Obsługi na stronie: https://mojagminastarogard.pl

Kartę można odebrać:

W Biurze Podawczym w Urzędzie Gminy Starogard Gdański: 

  • poniedziałek, wtorek, czwartek: 7:15 – 15:15
  • środa: 7:15 – 16:15,
  • piątek: 7:15 – 14:15


W Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu Grodzisko Owidz:

  • Poniedziałek - Piątek godz. 8.00 - 14.00.


W Bibliotece Publicznej w Kokoszkowach:

  • poniedziałek 9:00-18:00
  • wtorek 9:00-18:00
  • czwartek 9:00-18:00
  • piątek 9:00-15:00
 

 

  1. Gminna Karta Mieszkańca wydawana jest bezpłatnie.
  2. Opłata jest naliczana wyłącznie w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty, kiedy konieczne jest wydanie duplikatu.
  3. Duplikat Karty w formie plastikowej wydawany jest po uiszczeniu opłaty w wysokości 10 zł.

Do otrzymania Gminnej Karty Mieszkańca wraz z Pakietem Mieszkańca uprawniona jest osoba, która złoży oświadczenie we wniosku o pakiet mieszkańca, że jest zameldowana na pobyt stały w Gminie Starogard Gdański lub jest zameldowana na pobyt tymczasowy w Gminie Starogard Gdański lub zamieszkuje na terenie Gminy Starogard Gdański.

Do wniosku należy dołączyć:
aktualną fotografię każdej z osób, której dotyczy wniosek. Wymogi dotyczące zdjęcia: twarz równomiernie oświetlona, na jasnym tle, bez nakrycia głowy i okularów przeciwsłonecznych; twarz na zdjęciu powinna zajmować ok. 2/3 powierzchni zdjęcia.  W przypadku wniosków elektronicznych fotografię załącza się jako plik graficzny, w formacie JPG lub PNG, nie może być on większy niż 5 MB; w przypadku wniosków papierowych dobrej jakości fotografię dołącza się do wniosku w formie papierowej, w celu zrobienia skanu zdjęcia i załączenia w systemie.

Osoba Uprawniona do otrzymania Karty może wnioskować o wydanie Karty w imieniu:
  • dzieci do ukończenia 18 roku życia lub
  • bez ograniczenia wieku w przypadku dzieci niepełnosprawnych pozostających pod opieką rodzica.
Dzieciom, które nie ukończyły 6 roku życia nie wydaje się Karty, a zniżki, ulgi, preferencje i uprawnienia w ramach programu przysługują im na podstawie ważnej Karty wydanej Rodzicowi.




 
Wystarczy okazać kartę w formie plastikowej bądź elektronicznej. Nie są wymagane dodatkowe dokumenty w celu weryfikacji osób korzystających z Programu.
Do wniosku należy dołączyć:
aktualną fotografię każdej z osób, której dotyczy wniosek. Wymogi dotyczące zdjęcia: twarz równomiernie oświetlona, na jasnym tle, bez nakrycia głowy i okularów przeciwsłonecznych; twarz na zdjęciu powinna zajmować ok. 2/3 powierzchni zdjęcia.  W przypadku wniosków elektronicznych fotografię załącza się jako plik graficzny, w formacie JPG lub PNG, nie może być on większy niż 5 MB; w przypadku wniosków papierowych dobrej jakości fotografię dołącza się do wniosku w formie papierowej, w celu zrobienia skanu zdjęcia i załączenia w systemie.

 
Do udziału w Programie w każdej chwili jego trwania, mogą przystąpić wszyscy przedsiębiorcy/usługodawcy, którzy są gotowi udzielić rabatów i zniżek. Przystępując do Programu Gminnej Karty Mieszkańca Partner ma szanse promować i zwiększać rozpoznawalność własnej działalności. Ponadto ma okazję do nawiązania pozytywnej relacji z lokalnymi klientami.